Phnom Penh - verblijf dag 2

6 november 2019 - Phnom Penh, Cambodja

Ik werd veel te laat wakker dus geen ontbijt. Omdat ik ook te laat was voor het Koninklijk Paleis. Dat gaat s middags dicht  dus ben ik naar een hele grote shoping mall gegaan. Daar is het lekker koel en je kan er goed eten. Dus bij een Koreaans bbq restaurant gegeten en was meer  dan oké.

Nog een duur ijsje gegeten. Ik bestelde twee bolletjes. Begint die jongen toch ingewikkeld het ijs in het bekertje te boetseren 😳.  Tot er twee perfecte torentjes in het bekertje stonden. Ik moest er even op wachten maar het was zeker grappig en ook erg lekker.

Op naar het Koninklijk Paleis dat is best groot. Je kon niet overal naar binnen en waar je wel naar binnen kon daar mag dan weer geen foto’s maken.

S avonds bij een Duits georiënteerd restaurant gegeten. Op zich wel raar om aan de Erdinger te zitten en een prima schnitzel in Phnom Penh.

Voor rest nog wat geborreld. En nog bij een Europese zanger met een gitaar wezen kijken. Wel heel gezellig maar zingen kon hij echt niet. Maar ja de Cambodjaanse eigenaar verstaat het niet dus is het goed.

Uiteindelijk toch laat geworden terwijl ik de volgende dag 80 km moet fietsen