Takeo - Kampot

8 november 2019 - Kâmpôt, Cambodja

Ik had mijn wekker gezet maar dat was niet nodig. Om 7:00 gingen de bouwvakkers aan de gang met een betonboor. Ik zit op de vierde verdieping maar alle verdiepingen eronder worden verbouwd. Als ik het geweten had. Maar goed. Voor de deur van het hotel stond oma met een kraampje dus gelijk wat te eten besteld. Komt de receptioniste naar me toe of ik mee wil eten 😬. Maar ik had net gegeten.

Klap voor die Duitser!

Blijkbaar moet die Duitsenaaf om de 12.000 km een paar klappen hebben. Want het probleem lijkt over. Dat is toch een geruststelling.

Het was een mooie route maar de laatste 20 km waren echt niet oké. De weg was super slecht. Veel gaten en stoffig waar je je niks bij voor kan stellen. Als er een vrachtauto voorbij kwam en dat waren er een hoop had je nog maar 5 mtr zicht en je kan geen ademhalen. Dus gelijk een buff om mijn hoofd en bril op.

4419485-s.jpg?1573202114

Ik ben eerder in Kampot geweest (2006) maar het enorm veranderd. Veel toeristischer voordeel is wel dat er van alles is. En heb net bijzonder goed gegeten met een ijsje toe.

Loc Lac bijzonder lekker

4419677-s.jpg?1573216235

Ik blijf hier een dag om van alles te bezoeken. Ik vermoed als ik mijn plannen uit ga voeren dat het heftig fietsen wordt.

Wordt vervolgd.