Op naar Bangkok (tussenstop)

13 oktober 2023 - Bangkok International Airport, Thailand

Vrijdag 13 oktober.

Na genoeg stress over dat e-visum toch besloten om een nieuwe aanvraag te doen vlak voor vertrek. Na tig keer checken de aanvraag verzonden. Toch geeft dit rust.

Als ik in Thailand ben zal ik het volgende week wel ontvangen (mag hopen). Dan wordt een afdruk weer een dingetje. Je kan dat visum niet downloaden alleen afdrukken. Maar goed daar kom ik wel uit.

Nog even snel maar de markt voor een broodje paling. De visboerin vond dat ik een dag te vroeg was. Op terugweg stond Bart al bijna voor de deur. Naar Schiphol ging soepel en het incheck ook.

Heb ik echt bijna alle delen van mijn fiets gehaald om gewicht te besparen word het niet eens gewogen. Zit ik met handbagage met een zadel, trappers, standaard en een ringslot in mijn tas.

De vlucht naar Bangkok

De vlucht Amsterdam Bangkok ging soepel alleen kan ik nooit slapen tijdens het vliegen. Dus bij aankomst in Bangkok zo ongeveer knock-out. Gelukkig heb ik toegang tot de lounge van ThaiSmile. Daar moet ik een aantal uur wachten op de volgende vlucht naar Chiang Mai, hier kan je internetten en eten wat je wil.