Reacties
Reacties 51 - 100 van 134
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Winke | Gaaf! | 4 jun. '25 |
| Daan | Ja het eten was echt briljant! | 4 jun. '25 |
| Iwan | Dat eten ziet er echt lekker uit. | 3 jun. '25 |
| Iwan | Super streng die grenscontrole, zal ook wel spannend… | 3 jun. '25 |
| Iwan | Vanuit Riga blij met een nieuw verhaaltje. Wat balen… | 31 mei '25 |
| Daan | Kees dankjewel. Ik ben heel blij dat de motor weer… | 28 mei '25 |
| Kees | Te gekh Daan, dat je motor weer kan rijden, ik heb… | 28 mei '25 |
| Iwan | Mooie foto's, zo met zijn allen sleutelen. Fijn… | 27 mei '25 |
| Iwan | Maar het is die drie wijzen wel gelukt | 27 mei '25 |
| Daan | De drie wijzen | 27 mei '25 |
| Iwan | Shit... we hadden al wat geapped, maar ik had me niet… | 25 mei '25 |
| Iwan | Slepen van overleden volgauto's? | 25 mei '25 |
| Daan | Ja meer dan gelukt. Af en toe zelfs wat te veel van… | 25 mei '25 |
| Daan | Met de auto is het meer avontuur. | 25 mei '25 |
| Daan | Ik weet niet hoe en waarvan die mensen kunnen leven. | 25 mei '25 |
| Loes van Leeuwen | Je wilde avontuur. Dat is goed gelukt. | 25 mei '25 |
| Iwan | Top dat er weer een verhaal is. Wat een bijzondere… | 25 mei '25 |
| Kees | Tjongeh Daan, zonder motor is het ook al een razend… | 23 mei '25 |
| Bart | Wat een route. Weer de handyman. Wat Iwan zegt een… | 22 mei '25 |
| Bart | Een mobile handyman. Wel weer een mooie route. | 22 mei '25 |
| Iwan | Dit is écht een avontuur, maar weer 'overleefd'.… | 22 mei '25 |
| Iwan | Top wat een prachtige weg. En je kan je nog steeds… | 22 mei '25 |
| Iwan | Jeetje wat mooi Daan, wat een kleuren, zal indrukwekkend… | 20 mei '25 |
| Iwan | Het klinkt als een heerlijke dag, ben benieuwd naar… | 20 mei '25 |
| Iwan | Top weer een nieuw land... en beter vriendelijk corrupt,… | 20 mei '25 |
| Iwan | Good memories Rutger? | 18 mei '25 |
| Rutger | Echt tof busje trouwens. Met zoiets kom je ook best… | 17 mei '25 |
| Rutger | Hee Daan, is dat niet wat voor je, dit soort trips… | 17 mei '25 |
| Iwan | Toch druk voor je, je bent lekker bezig Daan. Voor… | 17 mei '25 |
| Iwan | Die stad ziet er echt prachtig uit, zeker in het donker. | 16 mei '25 |
| Daan | Ha ha ja misschien wel. Ja mijn broers hebben super… | 16 mei '25 |
| Iwan | Zijn Ton en Floris een beetje te vergelijken met Statler… | 16 mei '25 |
| Daan | Loes het zwaarste gedeelte moet nog komen! De Pamir… | 16 mei '25 |
| Loes van Leeuwen | Daan is dit het zwaarste gedeelte van de reis? | 16 mei '25 |
| Bart | Weer wat een verhaal. | 15 mei '25 |
| Iwan | Wat een verhaal. Niet alleen je kapotte motor, maar… | 15 mei '25 |
| Loes van Leeuwen | Ongelooflijk wat een onderneming. Maar wel bijzonder.… | 15 mei '25 |
| Iwan | Wat een vreemde gewoonte hebben ze daar. Lijkt me… | 14 mei '25 |
| Alice | Grappig dat drie keer vragen en dan betalen. Fijn… | 13 mei '25 |
| Alice | Bijzonder land om te zijn, leuk om te lezen! | 13 mei '25 |
| Bart | Mooie verhalen Daan. Laat je niet oppeuzelen! | 10 mei '25 |
| Iwan | Wat prachtig Daan, lief volk zo te lezen, mooie nieuwe… | 10 mei '25 |
| Iwan | Dat eten... echt briljant en wat een prachtig land! | 10 mei '25 |
| Iwan | Veel succes met de volgende grensovergang en veel… | 10 mei '25 |
| Iwan | Mooi toch wel diecmarkt met al die groenten en kleuren | 10 mei '25 |
| Iwan | Lekkere muurschilderingen daar. Wel leuk dat het je… | 7 mei '25 |
| Daan | Nou na vier happen had ik er genoeg van. Die bijsmaak… | 7 mei '25 |
| Daan | Rutger de gids is niet verplicht maar met een groep… | 7 mei '25 |
| Rutger | Kippelevertjes met ananas is goeie combi. Spreken… | 7 mei '25 |
| Rutger | Klinkt als leuk land. Aardige mensen. 50 cent voor… | 7 mei '25 |
« Vorige 1 2 3 Volgende »


- Daan: Hoi Pien en Iwan, ik vond…
- Daan: hoi Alice, ja ik ben wel…
- Daan: Hee Rutger, ja het was mij…
- Daan: Hoi Ruud nou de Guzzi is…
- Alice: Heel fijn dat je weer goed…
Alle reacties »