Reacties

Reacties 51 - 100 van 134

Naam Reactie Datum
Winke Gaaf! 4 jun. '25
Daan Ja het eten was echt briljant! 4 jun. '25
Iwan Dat eten ziet er echt lekker uit. 3 jun. '25
Iwan Super streng die grenscontrole, zal ook wel spannend… 3 jun. '25
Iwan Vanuit Riga blij met een nieuw verhaaltje. Wat balen… 31 mei '25
Daan Kees dankjewel. Ik ben heel blij dat de motor weer… 28 mei '25
Kees Te gekh Daan, dat je motor weer kan rijden, ik heb… 28 mei '25
Iwan Mooie foto's, zo met zijn allen sleutelen. Fijn… 27 mei '25
Iwan Maar het is die drie wijzen wel gelukt 27 mei '25
Daan De drie wijzen 27 mei '25
Iwan Shit... we hadden al wat geapped, maar ik had me niet… 25 mei '25
Iwan Slepen van overleden volgauto's? 25 mei '25
Daan Ja meer dan gelukt. Af en toe zelfs wat te veel van… 25 mei '25
Daan Met de auto is het meer avontuur. 25 mei '25
Daan Ik weet niet hoe en waarvan die mensen kunnen leven. 25 mei '25
Loes van Leeuwen Je wilde avontuur. Dat is goed gelukt. 25 mei '25
Iwan Top dat er weer een verhaal is. Wat een bijzondere… 25 mei '25
Kees Tjongeh Daan, zonder motor is het ook al een razend… 23 mei '25
Bart Wat een route. Weer de handyman. Wat Iwan zegt een… 22 mei '25
Bart Een mobile handyman. Wel weer een mooie route. 22 mei '25
Iwan Dit is écht een avontuur, maar weer 'overleefd'.… 22 mei '25
Iwan Top wat een prachtige weg. En je kan je nog steeds… 22 mei '25
Iwan Jeetje wat mooi Daan, wat een kleuren, zal indrukwekkend… 20 mei '25
Iwan Het klinkt als een heerlijke dag, ben benieuwd naar… 20 mei '25
Iwan Top weer een nieuw land... en beter vriendelijk corrupt,… 20 mei '25
Iwan Good memories Rutger? 18 mei '25
Rutger Echt tof busje trouwens. Met zoiets kom je ook best… 17 mei '25
Rutger Hee Daan, is dat niet wat voor je, dit soort trips… 17 mei '25
Iwan Toch druk voor je, je bent lekker bezig Daan. Voor… 17 mei '25
Iwan Die stad ziet er echt prachtig uit, zeker in het donker. 16 mei '25
Daan Ha ha ja misschien wel. Ja mijn broers hebben super… 16 mei '25
Iwan Zijn Ton en Floris een beetje te vergelijken met Statler… 16 mei '25
Daan Loes het zwaarste gedeelte moet nog komen! De Pamir… 16 mei '25
Loes van Leeuwen Daan is dit het zwaarste gedeelte van de reis? 16 mei '25
Bart Weer wat een verhaal. 15 mei '25
Iwan Wat een verhaal. Niet alleen je kapotte motor, maar… 15 mei '25
Loes van Leeuwen Ongelooflijk wat een onderneming. Maar wel bijzonder.… 15 mei '25
Iwan Wat een vreemde gewoonte hebben ze daar. Lijkt me… 14 mei '25
Alice Grappig dat drie keer vragen en dan betalen. Fijn… 13 mei '25
Alice Bijzonder land om te zijn, leuk om te lezen! 13 mei '25
Bart Mooie verhalen Daan. Laat je niet oppeuzelen! 10 mei '25
Iwan Wat prachtig Daan, lief volk zo te lezen, mooie nieuwe… 10 mei '25
Iwan Dat eten... echt briljant en wat een prachtig land! 10 mei '25
Iwan Veel succes met de volgende grensovergang en veel… 10 mei '25
Iwan Mooi toch wel diecmarkt met al die groenten en kleuren 10 mei '25
Iwan Lekkere muurschilderingen daar. Wel leuk dat het je… 7 mei '25
Daan Nou na vier happen had ik er genoeg van. Die bijsmaak… 7 mei '25
Daan Rutger de gids is niet verplicht maar met een groep… 7 mei '25
Rutger Kippelevertjes met ananas is goeie combi. Spreken… 7 mei '25
Rutger Klinkt als leuk land. Aardige mensen. 50 cent voor… 7 mei '25

 « Vorige 1 2 3 Volgende »