Reacties

Reacties 101 - 134 van 134

Naam Reactie Datum
Iwan Lijkt echt top te zijn daar. Wat grappig dat die fietsers… 6 mei '25
Daan Hoi Kees leuk dat je mij volgt. Ik zal mijn mail wel… 6 mei '25
Kees Daan, super leuk je zo ver te volgen. Ik sprak Erik… 6 mei '25
Iwan Fantastisch dat bord met drunken people. En wat een… 4 mei '25
Daan Leuk om te horen. Ik doe mijn best om wat mee te maken. 3 mei '25
Loes van Leeuwen Heerlijk verhaal weer. Ik geniet ervan. 3 mei '25
Daan Het weer is raar koud, warm of nat. Ook best serieus… 1 mei '25
Rutger Wat een mooi land maar dat was Turkije ook al. Variabel… 1 mei '25
Iwan Wat vervelend voor Hans. We kennen hem niet, maar… 30 apr. '25
Bart Wat een avontuur zo door de sneeuw op 2 wielen. Voor… 29 apr. '25
Loes van Leeuwen Pffff wat indrukwekkend en gevaarlijk. 28 apr. '25
Daan Filmpje van de lawine staat op deze blog 28 apr. '25
Daan Ja dat snap ik. Maar ik krijg ze niet geüpload. Stuur… 28 apr. '25
Iwan Bizar dat met die vallende rotsblokken. Ik was al… 28 apr. '25
Daan Er staan een paar filmpjes. Maar ik zal wat meer uploaden. 27 apr. '25
Iwan Ziet er prachtig uit. Lekker bezig hoor. Komen er… 27 apr. '25
Bart Ziet er erg mooi uit. 26 apr. '25
Loes van Leeuwen Fantastisch. Ik denk in echt nog mooier. 26 apr. '25
Iwan Geen bier? Dat wordt vast wennen aan wat nog komen… 25 apr. '25
Iwan Leuk die politie auto's, vooral die op de rotsen… 23 apr. '25
Daan Hallo tante Loes leuk dat je mijn reisblog volgt.… 22 apr. '25
Loes van Leeuwen Wat spannend allemaal. Leuk om de verhalen te lezen.… 22 apr. '25
Iwan Prachtig land hè dat Bulgarije met fantastische wegen,… 20 apr. '25
Iwan Ja, de topgear weg. Oh ja, dat zal inderdaad wel.… 20 apr. '25
Bart Klinkt best goed allemaal. 20 apr. '25
Daan Is dat de topgear weg? Die is nog dicht anders hadden… 18 apr. '25
Iwan Zijn jullie langs Transfăgărășan weg gereden? 18 apr. '25
Iwan Ziet er goed uit al die hulp. Leuk dat de route ook… 18 apr. '25
Daan Ja en dan te denken dat ik ze niet wilde meenemen. 17 apr. '25
Bart Blij dat je het hebt opkunnen lossen met je motor.… 17 apr. '25
Winke Wat goed dat je een reserve mee had! 17 apr. '25
Iwan Wat een voorbereiding en wat een onvoorziene kosten… 16 apr. '25
Mon Was het nou moeite waard die koffie ? Haha 16 apr. '25
Mon Leuk verhaal spannend allemaal! Bijzonder gerecht,… 16 apr. '25

 « Vorige 1 2 3