Reacties
Reacties 101 - 134 van 134
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Iwan | Lijkt echt top te zijn daar. Wat grappig dat die fietsers… | 6 mei '25 |
| Daan | Hoi Kees leuk dat je mij volgt. Ik zal mijn mail wel… | 6 mei '25 |
| Kees | Daan, super leuk je zo ver te volgen. Ik sprak Erik… | 6 mei '25 |
| Iwan | Fantastisch dat bord met drunken people. En wat een… | 4 mei '25 |
| Daan | Leuk om te horen. Ik doe mijn best om wat mee te maken. | 3 mei '25 |
| Loes van Leeuwen | Heerlijk verhaal weer. Ik geniet ervan. | 3 mei '25 |
| Daan | Het weer is raar koud, warm of nat. Ook best serieus… | 1 mei '25 |
| Rutger | Wat een mooi land maar dat was Turkije ook al. Variabel… | 1 mei '25 |
| Iwan | Wat vervelend voor Hans. We kennen hem niet, maar… | 30 apr. '25 |
| Bart | Wat een avontuur zo door de sneeuw op 2 wielen. Voor… | 29 apr. '25 |
| Loes van Leeuwen | Pffff wat indrukwekkend en gevaarlijk. | 28 apr. '25 |
| Daan | Filmpje van de lawine staat op deze blog | 28 apr. '25 |
| Daan | Ja dat snap ik. Maar ik krijg ze niet geüpload. Stuur… | 28 apr. '25 |
| Iwan | Bizar dat met die vallende rotsblokken. Ik was al… | 28 apr. '25 |
| Daan | Er staan een paar filmpjes. Maar ik zal wat meer uploaden. | 27 apr. '25 |
| Iwan | Ziet er prachtig uit. Lekker bezig hoor. Komen er… | 27 apr. '25 |
| Bart | Ziet er erg mooi uit. | 26 apr. '25 |
| Loes van Leeuwen | Fantastisch. Ik denk in echt nog mooier. | 26 apr. '25 |
| Iwan | Geen bier? Dat wordt vast wennen aan wat nog komen… | 25 apr. '25 |
| Iwan | Leuk die politie auto's, vooral die op de rotsen… | 23 apr. '25 |
| Daan | Hallo tante Loes leuk dat je mijn reisblog volgt.… | 22 apr. '25 |
| Loes van Leeuwen | Wat spannend allemaal. Leuk om de verhalen te lezen.… | 22 apr. '25 |
| Iwan | Prachtig land hè dat Bulgarije met fantastische wegen,… | 20 apr. '25 |
| Iwan | Ja, de topgear weg. Oh ja, dat zal inderdaad wel.… | 20 apr. '25 |
| Bart | Klinkt best goed allemaal. | 20 apr. '25 |
| Daan | Is dat de topgear weg? Die is nog dicht anders hadden… | 18 apr. '25 |
| Iwan | Zijn jullie langs Transfăgărășan weg gereden? | 18 apr. '25 |
| Iwan | Ziet er goed uit al die hulp. Leuk dat de route ook… | 18 apr. '25 |
| Daan | Ja en dan te denken dat ik ze niet wilde meenemen. | 17 apr. '25 |
| Bart | Blij dat je het hebt opkunnen lossen met je motor.… | 17 apr. '25 |
| Winke | Wat goed dat je een reserve mee had! | 17 apr. '25 |
| Iwan | Wat een voorbereiding en wat een onvoorziene kosten… | 16 apr. '25 |
| Mon | Was het nou moeite waard die koffie ? Haha | 16 apr. '25 |
| Mon | Leuk verhaal spannend allemaal! Bijzonder gerecht,… | 16 apr. '25 |


- Daan: Hoi Pien en Iwan, ik vond…
- Daan: hoi Alice, ja ik ben wel…
- Daan: Hee Rutger, ja het was mij…
- Daan: Hoi Ruud nou de Guzzi is…
- Alice: Heel fijn dat je weer goed…
Alle reacties »